Vipp 912 Spejl Medium Sort

kr. 5.014,00

Vipp 912 spejlet har et meget enkelt og stringent design med afrundede hjørner der passer ind i de fleste boligindretninger. Spejlet er velegnet på badeværeslet da designet matcher de øvrige badeværelesesprodukter fra Vipp, men kan også sagtens anvendes i … læs mere her

Er Vipp 912 Spejl Medium Sort på lager?
Køb Vipp 912 Spejl Medium Sort
SKU: VIP91204

Vipp 912 Spejl Medium Sort

Mange leder efter den billigste Vipp 912 Spejl Medium Sort på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: gå til shop

• Varenavn: Vipp 912 Spejl Medium Sort
  • Mærke: VIPP

Vipp 912 Spejl Medium Sort belysning

Vipp 912 Spejl Medium Sort fås sammen med en masse andre varer lige her i shoppen i vores gruppe af varer lamper og belysning. Du bliver ved købet også tildelt 14 dages returret der sikrer dig, hvis du mod forventning skulle fortryde købet af Vipp 912 Spejl Medium Sort. Langt de fleste i Norden køber deres Vipp 912 Spejl Medium Sort hos onlineshoppen AndLight DK, der virkelig har samlet toppen af de mest populære varer. I det store udvalg af varer kan du helt sikkert finde noget du kan li, og der er det oplagte valg Vipp 912 Spejl Medium Sort. Køber du varer online er priserne bedre- det er effekten af, at den attraktive adresse på strøget ikke er nødvendig, og man dermed sparer meget på huslejen.