Flos Skygarden 2 Pendel Brun

kr. 21.195,00

Design: Marcel Wanders for Flos Koncept: Skygarden er en elegant lampe fra Flos udført i støbt gips med indvendige relief dekorationer. Vælg mellem guld, hvid, sort eller brun finish. . … læs mere her

Er Flos Skygarden 2 Pendel Brun på lager?
Køb Flos Skygarden 2 Pendel Brun
SKU: F0002047

Flos Skygarden 2 Pendel Brun

Mange leder efter den billigste Flos Skygarden 2 Pendel Brun på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: gå til shop

• Varenavn: Flos Skygarden 2 Pendel Brun
  • Mærke: Flos

Flos Skygarden 2 Pendel Brun belysning

Flos Skygarden 2 Pendel Brun ligger på hylden i det store sortiment der er i den altid eftertragtede varekategori lamper og belysning. Og hey – du får jo også lige 14 dages returret hvis du skulle fortryde dit køb Flos Skygarden 2 Pendel Brun. Fun fact er at de fleste shoppere i Danmark køber Flos Skygarden 2 Pendel Brun hos den populære shop AndLight DK, der er blandt de førende i Norden inden for branchen. Det store vareudvalg giver en stor pulje af varer, og her finder mange det de leder efter, deriblandt også Flos Skygarden 2 Pendel Brun. Ved at købe dine varer i en webshop er priserne mere attraktive end i butikkerne- og det lader sig gøre, når man ikke skal betale til showroom og butikker på dyre adresser.