Fatningsomformer – E40 til E27

kr. 45,00

Fatningsomformer – E40 til E27 Omformer til montering af en helt almindelig E27 pære i E40 fatning.  Vær opmærksom på om der er indbygget en anden form for spole i lampen. Ofte er lamper med store fatninger monteret med en anden form for spole, specielt t … læs mere her

SKU: 6249001806

Fatningsomformer - E40 til E27

Mange leder efter den billigste Fatningsomformer – E40 til E27 på nettet, og de ender oftest ud med at finde et godt tilbud her: Gå til shop

• Varenavn: Fatningsomformer – E40 til E27
  • Mærke: TBI

Fatningsomformer – E40 til E27 fra TBI

Fatningsomformer – E40 til E27 er tilføjet i shoppen på grund af den store efterspørgsel i den godt sælgende kategori lamper og belysning. Der følger også hele 365 dages returret med din pakke når du køber Fatningsomformer – E40 til E27. Vidste du at størstedelen af dem der handler online køber Fatningsomformer – E40 til E27 i webshoppen LampeGuru.dk, der har forstået at have de rigtige varer på hylden. Her i online shoppens kæmpe udvalg er der helt sikkert noget for dig, deriblandt også Fatningsomformer – E40 til E27. Køber du varer online er varerne billigere- når webshoppen sparer de penge som en almindelig butik bruger, så kommer det dig til gode.

Fatningsomformer – E40 til E27 med online fordele

Handler du varer i en dansk webbutik, er du sikret lidt bedre rettigheder, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Du får med dine varer 14 dages returret. efter du har foretaget dit køb på nettet, der er endda shops, der vælger at give mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. At webshops har alt liggende klar til dig online, betyder også at deres priser online, og prissammenlignen er let at foretage, på tværs af forskellige webshops. Og du kan faktisk sammenligne priser i løbet af nul-komma-fem med din smartphone eller tablet. Du får også en anden stor fordel, når du shopper online, og det er du slipper for, at skulle indrette sig efter, hvornår butikkerne synes, de skal holde åbent. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, hvis du ikke har valgt at få dem sendt hen til dit arbejde, og det giver en god fleksibilitet for dig. Hvor mange gange har du stået i kø i en butik – det er slut nu, når du handler online det er slut med dårlig køkultur og vrissende mennesker, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.